TMG helpt KLM aan een sterkere ‘vakantie’-propositie
 
 

Onze cases

Onze best practices

Dat adverteren via TMG werkt kunnen we natuurlijk goed laten zien aan de hand van onze successen. Hieronder vind je de cases waar we best trots op zijn.

Onze cases

resultaat
SNS claimt met succes de term 'uitbetaaldag'

Adverteerder: SNS
Doelstelling: Bekendheid creëren rondom het feit dat SNS als enige grootbank, rente op de betaalrekening geeft. Daarnaast claimen van de term ‘Uitbetaaldag’
Doelgroep: Nederlanders 25-40 jaar.  ...lees verder

resultaat
De inzet van Radio Veronica alleen al realiseerde ruim 5 miljoen contacten!
Wie: Nederlandse Museumvereniging
Wat: Ontwikkelen van branding en activatieconcept
Doelstelling: Heel Nederland kennis laten maken met de opvolger van het Museumweekend, de Nationale Museumweek; iedereen laten ervaren welke fantastische museumschatten er in de buurt te bewonderen zijn ‘Ons echte goud. Dichterbij dan je denkt’. 
Doelgroep: Vrouwen en mannen 18+ met interesse in cultuur en kunst. 
 

Wie: Schiphol
Wat: Vliegtickets naar wereldsteden voor ondernemers
Doelstelling: Go Multinational Campagne van Schiphol onder de aandacht brengen
Doelgroep: Ondernemers met internationale ambities ...lees verder

resultaat
bruto bereik van 3,5 miljoen mensen

Wie: Jumbo
Wat: Limited Edition Retro Wielershirt
Doelstelling: Jumbo Tour de France actie onder de aandacht brengen
Doelgroep: Supermarkt klanten ...lees verder

Pagina's

glqxz9283 sfy39587stf02 mnesdcuix8
glqxz9283 sfy39587stf03 mnesdcuix8