Wereldberoemd in de regio

Resultaat
Campagneduur verlengd met een jaar

Wereldberoemd in de regio

Wie: EP: Beerepoot
Wat: Advertenties en sponsoring
Product: EP:Beerepoot: de elektronicabeleving van Noord-Holland. EP:Beerepoot heeft alle elektronische productgroepen met producten van hoge kwaliteit en van vrijwel alle topmerken in haar assortiment.
Doelstelling: De doelgroep op de hoogte brengen van de vernieuwde winkel in Hoorn met belevingsconcept en het aanzetten tot bezoek. Daarnaast het verhogen van het aantal bezoekers van de webwinkel.
Doelgroep: 30-plussers met een (gemiddeld) boven modaal inkomen.

Wij zijn tevreden met de samenwerking met HDC Media. Ze kunnen snel schakelen en denken mee met ons. Door de verschillende advertentie - campagnes buiten onze regio, kregen we nieuwe bezoekers in onze winkel uit geheel Noord-Holland. Dit is een resultaat waar wij uiteraard zeer tevreden over zijn. De samenwerking is prettig en doelgericht. Voor de komende maan - den staan er nog verschillende initiatieven op stapel om te communiceren met onze doelgroep, zoals uitgaves van specials en extra advertentiecampagnes.

Robert van Wettum, Vestigingsmanager, EP:Beerepoot

HDC Media – uitgever van de regionale dagbladen van TMG – heeft een full colourkrant voor EP:Beerepoot gedrukt, die samen verspreid is met het Noordhollands Dagblad. En EP:Beerepoot was hoofdsponsor van het tweedaagse lifestyle VRIJ-event, een evenement van HDC Media. Als hoofdsponsor profiteerde EP:Beerepoot van alle breed ingezette communicatiemiddelen ten behoeve van de aankondiging van dit tweedaagse event. EP:Beerepoot was tijdens dit event aanwezig met zijn belevingsconcept en hierdoor kregen de bezoekers van dit event een klein voorproefje. De EP:Beerepoot-krant is ook aan eventbezoekers uitgedeeld. Een succesvolle multimediale aanpak die in september 2012 weer een herhaling gaat krijgen.

EP:Beerepoot organiseert een aantal malen per jaar belevings events in haar winkel in Hoorn. Om bekendheid hieraan te geven wordt o.a. campagne in het Noordhollands Dagblad gevoerd. Ook voor de reguliere aanbiedingsadvertenties wordt het Noordhollands Dagblad ingezet. Uitgangspunt hierbij is een hoge frequentie van plaatsingen met zeer fraaie (product) advertenties op opvallende plaatsen in de uitgaven. Voor aanvullend bereik in de jongere doelgroep wordt daarnaast de homepage van Noordhollandsdagblad.nl ingezet.


Media keuze

  • Regionaal Dagblad: 22 x 1/1 pagina fullcolour in Noordhollands Dagblad (m.u.v. Den Helder)
  • Eigen uitgave: 4 a 5x een eigen fullcolour uitgave meeverspreid bij Noordhollands Dagblad (m.u.v. Den Helder) ter promotie van eigen georganiseerde beurzen en evenementen
  • Specials bij Noordhollands Dagblad: 1/1 pagina in een groot aantal specials waaronder de Multimediaspecial, VRIJ (speciale Glossy uitgave) en EK special. Ten allen tijde op een opvallende plek (voorkeur achterpagina)
  • Hoofdsponsorschap van het VRIJ-Event september 2011 en vervolg in september 2012 en actieve deelname aldaar inclusief presentatie belevingsconcept.
  • Nieuwssite Noordhollands Dagblad: 1.000.000 impressies gedurende het hele jaar in de vorm van een grote rectangle op de homepage met een doorlink naar de website van EP:Beerepoot.
  • Sponsoring: Sponsoren van EP:Beerepoot producten in ruil voor publicity.
  • EK Actie: Volledig verzorgde EK arrangementen ingezet voor EP:Beerepoot klantacties.
Resultaten

EP:Beerepoot is zeer tevreden met het resultaat en heeft de campagneduur verlengd met een jaar.

Kunnen wij je verder helpen?

glqxz9283 sfy39587stf02 mnesdcuix8
glqxz9283 sfy39587stf03 mnesdcuix8