Onze best practices

Dat adverteren via TMG werkt kunnen we laten zien aan de hand van onze successen. Hieronder vind je de cases waar we best trots op zijn.
  • Gilette Fusion Proshield

    In een speciaal opgebouwde pop-up barbershop in Rotterdam werd Gillette's nieuwe scheersysteem, de Fusion Proshield, gelanceerd en gratis uitgedeeld. Op de actie, een samenwerking tussen Metro en het scheermerk, kwamen meer dan tweehonderd mensen af

  • Miss Etam: 'Wat ben jij mooi'

    Door de sympathieke campagne van Miss Etam werden vrouwen (35+ jaar) opgeroepen complimenten uit te delen onder de #mooijezelfzijn. Via radiocommercials op Sky Radio, advertorials op VROUW.nl en advertenties in Dagblad De Telegraaf werden vrouwen opgeroepen een compliment uit te delen aan iemand bijzonder. Via Facebook werden deze complimenten gedeeld.

  • Nieuw energie drankje Nalu

    Ter introductie van het nieuwe drankje Nalu in Nederland, zocht Coca-Cola naar innovatieve manieren om mensen bekend te maken met de nieuwe energie drank. Op 15 treinstations door heel Nederland werden 40.000 cans uitgedeeld. We plaatsten iBeacons in kleding, promotiemateriaal en 40 Kiosk winkels. Het apparaatje zond een bluetooth signaal naar o.a. de Telegraaf app, waardoor er nog een contactmoment gecreëerd werd met een passende aanbieding van het drankje.

     

  • Honderd hamburgers binnen een kwartiertje weggehapt

    Wie: McDonald's, Ubideo en Metro 
    Wat: Nederlanders kennis laten maken met de Maestro Burger
    Doelstelling: De Maestro burger introduceren onder de doelgroep middels verschillende uitingen in Metro, Metronieuws.nl, de livestream van Ubideo en een gratis proefactie in de McDonald's op de Coolsingel. 
    Doelgroep: Mannen en vrouwen van 13 jaar en ouder

     

  • VROUW en Yakult brengen vrouwen in beweging

    Wie: Yakult
    Wat: Ontwikkeling van activatieconcept en -programma om bewegen en sporten te stimuleren.
    Doelstelling: Duidelijk maken dat Yakult meer is dan alleen een (gezondheids)drankje.
    Doelgroep: Vrouwen 30+ met interesse in gezondheid en bewegen.

  • Merkbekendheid Jan Doets gestegen na multimediale campagne

    Wie: Jan Doets
    Wat: Merkbekendheid en merkkennis van Jan Doets toegenomen na inzet multimediale TMG campagne.
    Doelstelling: Jan Doets positioneren als specialist voor reizen naar Amerika en Canada.
    Doelgroep: Mensen die geïnteresseerd zijn in een reis naar Amerika of Canada.

  • Autovisie goede partner om doelgroep Renault Clio RS te enthousiasmeren

    Wie: Renault
    Wat: Renault Clio RS 
    Doelstelling: Doelgroep enthousiast maken voor de sportversie van de Renault Clio.
    Doelgroep: Jonge, stoere mannen

  • DFT helpt Telfort met succesvolle online contentspecial

    Wie: Telfort
    Wat: Telfort Mobiel - Mobiel internet zonder zorgen
    Doelstelling: Telfort positioneren als kennispartij die consumenten helpt om kosten te besparen bij het gebruik van mobiel internet. Consumenten bewust maken van Telfort als adviseur in MB-besparing (en dus kostenbesparing) bij het gebruik van mobiel internet.
    Doelgroep: Mannen/Vrouwen  20-55 jaar, laag/gemiddeld opgeleid

  • TMG stelt cross-mediaal pakket samen voor Webasto

    Wie: Webasto Thermo & Comfort Benelux B.V.
    Wat: Open daken voor auto's
    Doelstelling: Awareness creëren voor het aftermarket open dak en de groei van de verkoop stimuleren
    Doelgroep: Automobilisten die graag een open dak willen in een bestaande auto.

     

  • TMG bezorgt Tour-campagne Jumbo vliegende start

    Wie: Jumbo
    Wat: Limited Edition Retro Wielershirt
    Doelstelling: Jumbo Tour de France actie onder de aandacht brengen
    Doelgroep: Supermarktklanten

  • TMG en Schiphol bieden ondernemers inspiratie

    Wie: Schiphol
    Wat: Vliegtickets naar wereldsteden voor ondernemers
    Doelstelling: Go Multinational Campagne van Schiphol onder de aandacht brengen
    Doelgroep: Ondernemers met internationale ambities

  • Inzet media TMG zorgt voor massaal bezoek aan Nationale Museumweek

    Wie: Nederlandse Museumvereniging
    Wat: Ontwikkelen van branding- en activatieconcept
    Doelstelling: Nederland laten kennismaken met de Nationale Museumweek, de opvolger van het Museumweekend, en mensen laten ervaren welke fantastische museumschatten er in de buurt te bewonderen zijn; ‘Ons echte goud. Dichterbij dan je denkt’.
    Doelgroep: Vrouwen en mannen 18+ met interesse in cultuur en kunst.

  • SNS claimt ‘Uitbetaaldag’ middels media-inzet TMG

    Adverteerder: SNS Bank
    Doelstelling: bekendheid creëren rondom het feit dat SNS als enige grootbank, rente op de betaalrekening geeft. Daarnaast claimen van de term ‘Uitbetaaldag’
    Doelgroep: Nederlanders 25-40 jaar.

  • Onze best practices

    Dat adverteren via TMG werkt kunnen we laten zien aan de hand van onze successen. Hieronder vind je de cases waar we best trots op zijn.

23 Oct
Home Adverteerders Cases
To the top