Onze best practices

  • SNS claimt ‘Uitbetaaldag’ middels media-inzet TMG

    Adverteerder: SNS Bank
    Doelstelling: bekendheid creëren rondom het feit dat SNS als enige grootbank, rente op de betaalrekening geeft. Daarnaast claimen van de term ‘Uitbetaaldag’
    Doelgroep: Nederlanders 25-40 jaar.

  • Inzet media TMG zorgt voor massaal bezoek aan Nationale Museumweek

    Wie: Nederlandse Museumvereniging
    Wat: Ontwikkelen van branding- en activatieconcept
    Doelstelling: Nederland laten kennismaken met de Nationale Museumweek, de opvolger van het Museumweekend, en mensen laten ervaren welke fantastische museumschatten er in de buurt te bewonderen zijn; ‘Ons echte goud. Dichterbij dan je denkt’.
    Doelgroep: Vrouwen en mannen 18+ met interesse in cultuur en kunst.

  • TMG en Schiphol bieden ondernemers inspiratie

    Wie: Schiphol
    Wat: Vliegtickets naar wereldsteden voor ondernemers
    Doelstelling: Go Multinational Campagne van Schiphol onder de aandacht brengen
    Doelgroep: Ondernemers met internationale ambities

  • TMG bezorgt Tour-campagne Jumbo vliegende start

    Wie: Jumbo
    Wat: Limited Edition Retro Wielershirt
    Doelstelling: Jumbo Tour de France actie onder de aandacht brengen
    Doelgroep: Supermarktklanten

  • TMG stelt cross-mediaal pakket samen voor Webasto

    Wie: Webasto Thermo & Comfort Benelux B.V.
    Wat: Open daken voor auto's
    Doelstelling: Awareness creëren voor het aftermarket open dak en de groei van de verkoop stimuleren
    Doelgroep: Automobilisten die graag een open dak willen in een bestaande auto.

     

  • DFT helpt Telfort met succesvolle online contentspecial

    Wie: Telfort
    Wat: Telfort Mobiel - Mobiel internet zonder zorgen
    Doelstelling: Telfort positioneren als kennispartij die consumenten helpt om kosten te besparen bij het gebruik van mobiel internet. Consumenten bewust maken van Telfort als adviseur in MB-besparing (en dus kostenbesparing) bij het gebruik van mobiel internet.
    Doelgroep: Mannen/Vrouwen  20-55 jaar, laag/gemiddeld opgeleid

  • Autovisie goede partner om doelgroep Renault Clio RS te enthousiasmeren

    Wie: Renault
    Wat: Renault Clio RS 
    Doelstelling: Doelgroep enthousiast maken voor de sportversie van de Renault Clio.
    Doelgroep: Jonge, stoere mannen

  • Merkbekendheid Jan Doets gestegen na multimediale campagne

    Wie: Jan Doets
    Wat: Merkbekendheid en merkkennis van Jan Doets toegenomen na inzet multimediale TMG campagne.
    Doelstelling: Jan Doets positioneren als specialist voor reizen naar Amerika en Canada.
    Doelgroep: Mensen die geïnteresseerd zijn in een reis naar Amerika of Canada.

  • VROUW en Yakult brengen vrouwen in beweging

    Wie: Yakult
    Wat: Ontwikkeling van activatieconcept en -programma om bewegen en sporten te stimuleren.
    Doelstelling: Duidelijk maken dat Yakult meer is dan alleen een (gezondheids)drankje.
    Doelgroep: Vrouwen 30+ met interesse in gezondheid en bewegen.

  • Honderd hamburgers binnen een kwartiertje weggehapt

    Wie: McDonald's, Ubideo en Metro 
    Wat: Nederlanders kennis laten maken met de Maestro Burger
    Doelstelling: De Maestro burger introduceren onder de doelgroep middels verschillende uitingen in Metro, Metronieuws.nl, de livestream van Ubideo en een gratis proefactie in de McDonald's op de Coolsingel. 
    Doelgroep: Mannen en vrouwen van 13 jaar en ouder

     

30 Jul
Home Adverteerders Cases
To the top