1.751.000
lezers per dag
2.927.418
bezoeken per maand
1.205.525
bezoeken per maand

DFT

DFT is hét financiële nieuwsplatform van Nederland waar ondernemers, beleggers en consumenten 24 uur per dag via het juiste kanaal op de hoogte blijven van relevant financieel-economisch nieuws en andere waardevolle informatie op dat gebied. De actualiteit vormt de aanleiding om kansen en risico’s voor de financieel bewuste Nederlander in kaart te brengen via De Telegraaf, DFT.nl en de mobiele en tablet apps.

DFT bereikt 24 uur per dag ondernemers, beleggers, zakelijke beslissers en financieel bewuste consumenten via De Telegraaf, DFT.nl en de mobiele en tablet apps.


Gebaseerd op De Telegraaf lezers met interesse in personal finance, economie en bedrijfsleven, is de  kerndoelgroep DFT.nl te omschrijven als: man, ouder dan 35 jaar met een bovenmodaal inkomen (index 162). Meer specifiek: De Telegraaf bereikt met alle devices 49% van de zakelijke beslissers. Daarmee is De Telegraaf – via alle devices! - het medium met het grootste bereik onder zakelijke beslissers. Daarnaast bereikt DFT dagelijks 526.000 lezers die geïnteresseerd zijn in personal finance, economie en bedrijfsleven. Ook bereikt DFT 17% van alle privébeleggers en heeft het een hoog bereik onder zelfstandige ondernemers (index: 173).
(bron: DMS 2014-2015, NOM Print Doelgroep Monitor 2014-I/2014-II)

DFT
De Financiële Telegraaf (DFT) is een onmisbaar onderdeel van de krant voor financieel en ondernemend Nederland. Het financiële katern in De Telegraaf wordt hoog gewaardeerd, is toegankelijk en staat dicht bij haar gebruiker.  DFT kenmerkt zich door een helder taalgebruik en maakt complexe materie begrijpelijk, inzichtelijk en toepasbaar. DFT richt zich via de verschillende kanalen (krant, online en events) op vijf redactionele pijlers: Beurs, Personal finance, Innovatie, Technologie, en Ondernemen. Adverteerders hebben de mogelijkheid om, op basis van de  redactionele planning, rondom specifieke thema’s te adverteren.

DFT.nl
DFT.nl brengt 24/7 het laatste financieel-economisch nieuws, alle ontwikkelingen op de beurs, realtime koersen, nieuws over financiële instellingen en bedrijven, geeft tips en adviezen en laat columnisten aan het woord om al dat nieuws in perspectief te plaatsen. Online bereikt DFT via alle devices 515.000 unieke bezoekers per maand (bron: DDMM, mei 2014).

DFT.nl/GELD
DFT Geld is marktleider op het gebied van nieuws en informatie over personal finance. DFT Geld maakt het nieuws persoonlijk en helpt consumenten bij het maken van de juiste financiële beslissingen. Dagelijks licht DFT Geld toe wat er allemaal veranderd of nieuw is op het gebied van hypotheken, sparen en verzekeren. Maandelijks bereikt DFT.nl Geld 388.000 unieke bezoekers (bron: DDMM, mei 2014) die bewust bezig zijn met hun financiële huishouding.

DFT.nl/ONDERNEMEN
DFT Ondernemen volgt en brengt het ondernemersnieuws van minuut tot minuut. Uiteenlopend van grote zakelijke gebeurtenissen tot de meest actuele ontwikkelingen die mkb-ers en zelfstandigen raken bij het runnen van hun onderneming. DFT Ondernemen bericht over belangrijke fiscale ontwikkelingen, trends op de arbeidsmarkt en wet- en regelgeving en is de absolute marktleider onder de ondernemersplatformen: maandelijks worden 204.000 unieke bezoekers bereikt (bron: DDMM, april 2014).

DFT APP 
De app wordt in oktober compleet vernieuwd – met streaming koersen, het laatste (beurs)nieuws en een koppeling met je favoriete aandelen. De actuele beurs app voor beleggers en beursnieuwsfans!

DFT Online Seminars
DFT organiseert gedurende het jaar online seminars over diverse actuele financiële thema’s zoals de keuze voor de juiste belegging strategie, ontwikkelingen binnen de hypotheekmarkt en de zorg voor een goed pensioen. De DFT Online Seminars zijn een uitstekend middel om doelgroepen interactief te informeren, te activeren en leads te generen.

DFT Live Debat
DFT Live Debatten zijn interactief, professioneel, inspirerend en scherpzinnig. Daarin vinden consumenten, ondernemers en financiële professionals kennis en advies voor een gezond financieel huishouden voor bedrijf en thuis. Het is voor adverteerders mogelijk om binnen een exclusief live debat een bepaald thema te sponsoren.

FactFlash

Uit het Decision Makers Survey uit 2014 (Intomart GfK) blijkt dat De Telegraaf met DFT 49% van de zakelijke beslissers in Nederland bereikt.

  • 600.000 unieke pageviews zijn gegenereerd op DFT Avond in de periode juni 2015 t/m augustus 2015
  • 20 miljoen is het totaal aantal desktop pageviews op DFT.nl, inclusief ondernemen en geld
  • 6 minuten en 15 seconden duurt gemiddeld een bezoek aan DFT.nl  
  • 526.000 lezers van De Telegraaf is geïnteresseerd in economie en finance

(bron: NOM Print Doelgroep Monitor 2014-I/2014-II & Google Analytics september 2015)

23 Jan
Home Merken DFT
To the top