Tarieven 2017

Tarieven per 1 januari 2017

Ook in 2017 baseren we de prijzen van onze advertenties op de actuele bereikcijfers, zodat u makkelijk multi- en crossmediale campagnes kunt inkopen. Hier past ook een uniforme manier van afrekenen bij, gebaseerd op één currency, het CPM-tarief. Eén waarde voor het behalen van 1000 contacten in onze media. De prijsopbouw laat zien hoe het tarief van een campagne is opgebouwd aan de hand van de verschillende variabelen: de titelkeuze, de eventuele combinaties, het aantal contacten, het advertentieformaat en targeting-mogelijkheden. Transparant, uniform, eenvoudig en vooral: eigentijds.

 

Met deze inkoopmethodiek sluiten wij aan bij de manier waarop de consument nu content gebruikt: op het moment, de plaats en in de vorm die hij of zij wenst. Graag werken we met u samen om te komen tot de beste, meest effectieve oplossing voor uw communicatie- en mediavraagstuk. Zowel op het gebied van media-advies, als op ontwikkeling van creatie. TMG is met haar sterke merken en productportfolio, de One-stop-Shop voor adverteerders.

Tariefkaart landelijk (pdf)

Tariefkaart regionaal (pdf)

Datalab / programmatic (pdf)

25 Jun
Home Adverteerders Tarieven 2017
To the top