Tarieven 2017

Tarieven per 1 januari 2017

Ook in 2017 baseren we de prijzen van onze advertenties op de actuele bereikcijfers, zodat u makkelijk multi- en crossmediale campagnes kunt inkopen. Hier past ook een uniforme manier van afrekenen bij, gebaseerd op één currency, het CPM-tarief. Eén waarde voor het behalen van 1000 contacten in onze media. De prijsopbouw laat zien hoe het tarief van een campagne is opgebouwd aan de hand van de verschillende variabelen: de titelkeuze, de eventuele combinaties, het aantal contacten, het advertentieformaat en targeting-mogelijkheden. Transparant, uniform, eenvoudig en vooral: eigentijds.

 

Met deze inkoopmethodiek sluiten wij aan bij de manier waarop de consument nu content gebruikt: op het moment, de plaats en in de vorm die hij of zij wenst. Graag werken we met u samen om te komen tot de beste, meest effectieve oplossing voor uw communicatie- en mediavraagstuk. Zowel op het gebied van media-advies, als op ontwikkeling van creatie. TMG is met haar sterke merken en productportfolio, de One-stop-Shop voor adverteerders.

Tariefkaart Landelijk (pdf)

Tariefkaart Programmatic (pdf)

Tariefkaart De Telegraaf digitaal (pdf)

Tariefkaart Telegraaf VNDG (pdf)

Tariefkaart Regionaal (pdf)

Tariefkaart Regionaal Arbeidsmarktcommunicatie (pdf)

20 Nov
Home Adverteerders Tarieven 2017
To the top