Telegraaf VNDG

TV, maar dan anders

De Telegraaf introduceert op 1 mei Telegraaf VNDG.
Het compleet nieuwe online videoplatform met content op het gebied van nieuws, sport en entertainment. Te bekijken waar en wanneer je maar wilt; 24/7!  
Vanaf het startmoment op 1 mei zijn de nieuwsbulletins en een aantal programma’s te bekijken. Gaandeweg wordt het aanbod steeds verder uitgebreid door steeds meer video’s en programma’s toe te voegen.    
Telegraaf VNDG is gratis toegankelijk voor iedereen. De Telegraaf-abonnees hebben daarnaast gratis toegang tot het premium aanbod op het platform. Vanaf 1 mei op www.telegraafvandaag.nl en in de appstore!  

Unieke content 
Met onder andere nieuwsbulletins, voetbal- en hockeysamenvattingen maar ook diverse programma’s waaronder ‘Estavana in het echt – het verhaal achter de sportvrouw’, ‘Dagboek van een Minnares’ en ‘Van den Heuvel haalt recht’.  
De programma’s worden gepresenteerd door herkenbare en vertrouwde Telegraaf-gezichten en nieuwe gezichten. Het nieuws wordt onder andere gebracht door Pim Sedee, Maarten Steendam en Wilson Boldewijn. Monique Smit is één van de nieuwe gezichten van Privé VNDG. Het populaire VROUW feuilleton ‘Dagboek van een minnares’ is verfilmd met rollen voor Eva Laurenssen en Viggo Waas.   ​

Commerciële mogelijkheden
Uiteraard biedt Telegraaf VNDG impactvolle commerciële proposities passend bij de verschillende doelstellingen van adverteerders.    

Zo is het mogelijk om op een impactvolle manier bereik te realiseren middels video-advertising. Denk aan prerolls voor de programma’s en nieuwsbulletins. De midrolls in de programma’s en interactieve eindframes na het zien van de video’s. Branding met Impact.

Wanneer je meerdere contactmomenten wilt realiseren kun je jouw merk koppelen aan een sterk programma door middel van sponsoring op productplacement. Relevantie en Interactie

Data
Door de koppeling met TMG Datalab delen we de kennis en inzichten die we hebben verworven om het maximale uit beschikbare data te halen. De gecombineerde inzichten van de adverteerder en TMG Datalab bieden enorme kansen in het vergroten van uw impact, conversie en rendement.  

Native Video Mogelijkheden  
Naast het omarmen van onze programma’s of het claimen van een sectie op Telegraaf VNDG hebben we uiteraard talloze mogelijkheden die bij kunnen dragen aan het behalen van jouw doelstellingen en het bereiken van jouw gewenste doelgroepen. We gaan graag met je in gesprek over onze tailor-made oplossingen op het gebied van branded content en data!

Neem contact op met je accountmanager voor een afspraak of met Telegraaf VNDG (088 – 824 22 22).

Speciaal in de maand mei
Jij wilt toch ook meeliften op de launch van Telegraaf VNDG? Hieronder hebben we een tweetal launchproposities met scherpe tarieven voor je uiteengezet, kijk je mee?  

1. Branding met Impact
Video-advertising leent zich bij uitstek voor het krachtig overbrengen van diverse boodschappen. Speciaal in de maand mei bieden we een mooie mix aan voor € 15.000,- netto/netto:

  • 1.000.000 pre- en midrolls (totaal)
  • ​​+ de impactvolle fixed header op Telegraaf VNDG.

De looptijd van de pre- en midrolls is 4 weken. De header blijft 1 week staan. Het CPM tarief voor een preroll is normaliter € 32,25.

2. Engage Exclusief
Naast het serveren van video’s kun je ook meerdere contactmomenten met de juiste doelgroep realiseren. Op het platform Telegraaf VNDG is het mogelijk een programma te claimen. Er zijn nog enkele formats beschikbaar!

Deze speciale engagement aanbieding biedt je voor 8 afleveringen in de maand mei:

  • De billboards en breakbumpers in het programma.
  • + de bijbehorende pre- en midrolls in en rondom het programma.

Exclusiviteit voor 1 adverteerder is hierin gegarandeerd. Het verwachte aantal kijkers is afhankelijk van de programma’s. 8 afleveringen in totaal voor € 30.000,- netto/netto.

Bovenstaande aanbiedingen zijn op basis van beschikbaarheid. Op de budgetten zijn geen andere kortingen van toepassing.

27 Apr
Home Telegraaf VNDG
To the top