24.000
fans

Telesport

Telesport is het topsport platform van Nederland en loopt voorop in de race om sportliefhebbers als eerste van het nieuws te voorzien. De belangrijkste succesfactor voor Telesport is het uitgebreide netwerk van de redactie. Medewerkers gaan tot het uiterste om de lezers en bezoekers 24/7 van het allerlaatste nieuws te voorzien op Telesport.nl, in dagblad De Telegraaf en op video met het Telesport Journaal.

Telesport ontwikkelt en produceert kwalitatief hoogwaardige content en interactieve platformen om consumenten te bedienen met relevant nieuws. En om voor adverteerders dé ‘one-stop shopping’ plek te zijn in sportmedia. Zo levert Telesport alle input voor het gesprek van de dag voor de lezers en biedt Nederlands grootste full-service sport-uitgever tegelijkertijd adverteerders een breed spectrum aan mogelijkheden om effectief verschillende doelgroepen te bereiken.

Telesport is toonaangevend in de nieuwsvoorziening van sportliefhebbers en is Nederlands grootste full-service sport-uitgever. Dagelijks bereikt Telesport 709.000 in sport geïnteresseerden en 44% van de Nederlanders met een inkomen hoger dan € 39.000,-.
 

Telesport in De Telegraaf
Het totaal van het belangrijkste sportnieuws van het weekend komt op maandag samen in  de uitgebreide Telesport bijlage bij dagblad De Telegraaf. Van dinsdag tot en met zaterdag zijn 16 tot 24 pagina’s in dagblad De Telegraaf gereserveerd voor het meeste actuele sportnieuws van Telesport. Daarnaast verschijnen er regelmatig themabijlagen die volledig in het teken staan van één onderwerp of evenement.

Website Telesport.nl
Telesport.nl brengt als eerste het laatste sportnieuws, interviews, achtergronden en columns van sporticonen. Elke sport heeft een eigen sectie en tijdens grote evenementen – Olympische Spelen, Tour de France, WK en EK voetbal, Grand Slam tennistoernooien – wordt per evenement een aparte sectie ingericht. Telesport.nl biedt adverteerders speciale mogelijkheden om doelgroepgericht en actueel de markt te benaderen in de vorm van o.a. advertorials, take-overs, branded content item in video en specials.

Telesport TV
Telesport TV is een belangrijk loket waar actueel nieuws naar buiten wordt gebracht. De video’s worden elke dag in de krant aangekondigd en dagelijks rond 18.00 uur wordt Telesport Vandaag uitgezonden waarbij, dankzij de samenwerking met FOX , Telesport TV kan beschikken over actuele beelden. De meest belangrijke, actuele gebeurtenissen vinden hun weg naar de kijker via Breaking News. Tijdens grote evenementen, zoals de Olympische Spelen of het WK voetbal, brengt Telesport TV drie maal per dag een sportjournaal (de kijkcijfers liggen tijdens dergelijke evenementen aanzienlijk hoger dan gebruikelijk).

Telesport app
De Telesport app biedt het laatste sportnieuws, live standen en uitslagen uit de belangrijkste voetbalcompetities.

Telesport Nieuwsbrief
Wekelijks ontvangt een trouwe groep van 32.000 sportliefhebbers de Telesport nieuwsbrief. Tijdens grote sportevenementen zoals de Olympische Spelen of het WK voetbal wordt de nieuwsbrief dagelijks verstuurd.

Telesport Social
Via Facebook en Twitter, de social kanalen van Telesport, wordt interactief met lezers gecommuniceerd waarbij de nadruk ligt op het delen positief nieuws ondersteund door beeld.

Telesport Events (klassementen)
Jaarlijks organiseert Telesport verschillende verkiezingen zoals Voetballer van het jaar, Schaatser van het Jaar en Tennisser van het Jaar. Alle verkiezingen gaan gepaard met een gala avond, aan het eind van het jaar, waar de winnaars bekendgemaakt worden.

FactFlash

  • Een derde van de bezoekers op Telesport.nl zijn vrouwen;
  • De Telesport lezer is bovengemiddeld welstandig.

 

23 Oct
Home Merken Telesport
To the top