Tarieven

TMG heeft per dag verschillende touchpoints met consumenten. Zo’n 7 miljoen verschillende Nederlanders bedienen we per dag met onze media middels de verschillende platforms en devices. Onze merken bepalen het gesprek van de dag en bieden elke dag weer, 24 uur per dag, 7 dagen per week, 365 dagen per jaar,relevante content op het gebied van Nieuws, Lifestyle, Sport, Vrouw, Leisure en Automotive via het middel van hun keuze.

De sterke merken van TMG stellen u in staat altijd de juiste doelgroep te bereiken en communicatiedoelstellingen te halen. Onze crossmediale kracht is enorm, ons bereik is groot, maar tegelijk ook bijzonder selectief in de door u gewenste doelgroepen. We zijn trots op onze positie in de markt en bouwen er elke dag aan verder. Met o.a. de (regionale) dag- en huis-aan-huisbladen van Holland Media Combinatie, De Telegraaf, Metro en ons digitale netwerk zijn we de grootste nieuwsuitgever van Nederland.

De veranderde mediaconsumptie creëert steeds meer relevante contactmomenten. Die contacten vormen de basis voor de media-inzet. De consument bevindt zich 24/7 cross- en multimediaal. Waarom dan nog die verschillende afrekenmodellen?

Vanaf 1 januari 2016 baseren we de prijzen van onze advertenties op de actuele bereikcijfers, zodat u makkelijk multi- en crossmediale campagnes kunt inkopen. Hier past ook een uniforme manier van afrekenen bij, gebaseerd op één currency, het CPM-tarief. Eén waarde voor het behalen van 1000 contacten in onze media. De prijsopbouw laat zien hoe het tarief van een campagne is opgebouwd aan de hand van de verschillende variabelen: de titelkeuze, de eventuele combinaties, het aantal contacten, het advertentieformaat en targetingmogelijkheden. Transparant, uniform, eenvoudig en vooral: eigentijds. Met deze inkoopmethodiek sluiten wij aan bij de manier waarop de consument nu content gebruikt: op het moment, de plaats en in de vorm die hij of zij wenst. Graag werken we met u samen om te komen tot de beste, meest effectieve oplossing voor uw communicatie- en mediavraagstuk. Zowel op het gebied van media-advies, als op ontwikkeling van creatie. TMG is met haar sterke merken en productportfolio, de One-stop-Shop voor adverteerders.

Tarieven 2016

Klik hier voor de tariefkaarten van 2017

 

24 Jul
Home Adverteerders Tarieven
To the top