Het Datalab van TMG

Met data maximale conversie realiseren
 

Het Datalab van TMG is het aanspreekpunt voor adverteerders en mediabureaus om door middel van data maximale conversie te realiseren. Door het intensieve gebruik van de platformen van al onze merken, verzamelen we enorm veel data. Deze data biedt inzicht in de interesses en voorkeuren van consumenten en doordat we die data kunnen combineren met informatie uit verschillende externe bronnen (bijvoorbeeld socio-demografische gegevens en data van social media netwerken zoals Facebook) kunnen we diepere en rijke segmenten creëren. Zo is het mogelijk om bijvoorbeeld in plaats van alle vrouwen, een hele specifieke doelgroep binnen dit segment uit te filteren. Bijvoorbeeld welgestelde vrouwen die interesse hebben in fashion, gossip of entertainment. Er worden nooit naw-gegevens van klanten verstrekt aan adverteerders. De voor een adverteerder beschikbare data is nooit te herleiden naar een geïdentificeerde of identificeerbare persoon.

Mogelijkheden voor adverteerders

Datapartnerships
We bieden adverteerders een datapartnership aan. Daarbij delen we de kennis en inzichten die we hebben verworven om het maximale uit beschikbare data te halen. We hebben binnen het lab alle competenties aan boord om klanten te ondersteunen. Bijvoorbeeld data-scientists en -analisten. Maar denk ook aan data marketeers, data quality specialisten en data developers. De gecombineerde inzichten van u als adverteerder en TMG Datalab bieden enorme kansen in het vergroten van uw impact, conversie en rendement.

Nieuwe segmenten
Door de kennis en kunde binnen Datalab kunnen we u als adverteerders ook verrassen met- middels data science analyses ontdekte- nieuwe potentiële segmenten voor uw producten.

Tariefkaart
Bekijk onze programmatic tariefkaart.

Contact

Heeft u een vraag of wilt u met ons in gesprek? Stuur dan een e-mail naar datalab@tmg.nl

20 Nov
Home Adverteerders TMG Datalab
To the top