Financiële verslagen

Jaarverslagen

TMG halfjaarcijfers 2016

Hoofdpunten

  • Focus op 24/7 strategie en aangaan partnerships leidt tot sterkere merken en meer bereik;
  • Groei in digitale abonnementen De Telegraaf (16% stijging t.o.v. eind 2015);
  • Daling in opbrengsten (genormaliseerd voor portfoliorationalisaties) gelijk aan halfjaar 2015: -4%;
  • Daling oplage-inkomsten uit print stabiliseert: -0,6% (t.o.v. -2,8% halfjaar 2015);
  • Advertentie-inkomsten uit print dalen sterk: -21,8% (t.o.v. -15,9% halfjaar 2015);
  • Sky Radio Group activiteiten als niet-voortgezet (discontinued) aangemerkt i.v.m. aangekondigde strategische samenwerking met Talpa;
  • In lijn met 24/7 strategie past TMG organisatiemodel en -structuur verder aan.
2016   Halfjaarverslag 2016 
2015 Jaarverslag 2015 Halfjaarverslag 2015 
2014 Jaarverslag 2014 Halfaarverslag 2014  (1,11 MB)
2013 Jaarverslag 2013 (1,58 MB) Halfjaarverslag 2013 (743KB)
2012 Jaarverslag 2012 (1,9 MB) Halfjaarverslag 2012 (0,6 MB)
2011 Jaarverslag 2011 (4,4 MB) Halfjaarbericht 2011 ​(2,0 MB)
2010 Jaarverslag 2010 (3,1 MB) Halfjaarverslag 2010 (1,8 MB)
2009 Jaarverslag 2009 (1,6 MB)  Halfjaarverslag 2009 (1,3 MB)
2008 Jaarverslag 2008 (2,4 MB) Halfjaarbericht 2008 (1,0 MB)
2007 Jaarverslag 2007 (4,2 MB) Halfjaarbericht 2007 (994 KB)
2006 Jaarverslag 2006 (7,0 MB) Halfjaarbericht 2006 (595 KB)
2005 Jaarverslag 2005 (3,4 MB) Halfjaarbericht 2005 (480 KB)
2004 Jaarverslag 2004 (3,5 MB) Halfjaarbericht 2004 (85,6 KB)
2003 Jaarverslag 2003 (2,1 MB) Halfjaarbericht 2003 (387 KB)
2002 Jaarverslag 2002 (1,4 MB) n.b.
2001 Jaarverslag 2001 (711 KB) n.b.

 

 

25 Feb
Home Investeerders Financiële verslagen
To the top