NOA 2015

Nationaal onderzoek arbeidsmarkt

De nieuwste onderzoeksresultaten van het enige arbeidsmarktcommunicatie bereiksonderzoek van Nederland, kortweg NOA, zijn bekend. Dit onderzoek biedt een schat aan informatie voor iedereen die zich bezig houdt met het werven van personeel en/of met arbeidsmarktcommunicatie.

Over NOA

Het Nationaal Onderzoek Arbeidsmarkt (NOA) doet al jaren onderzoek naar de laatste stand van zaken op de arbeidsmarkt en geeft inzicht in de demografische kenmerken van de Nederlandse beroepsbevolking. Naast informatie over de arbeidsmarkt wordt NOA gebruikt als bereikonderzoek voor print en online media m.b.t. arbeidsmarktcommunicatie.

Nieuw in 2015

•    De doelgroep voor NOA is verbreed: ZZP’ers en 60-65 jarigen.
•    De vragen in het NOA onderzoek worden gekoppeld aan het bereik van NOM voor print en DDMM voor online
•    NOA Werkgevers Barometer: per branche inzicht in welke werkgevers favoriet zijn en wat het imago is van relevante werkgevers.

TMG participant onderzoek  

Wij van TMG zijn participant van dit onderzoek, wij hebben hierdoor de ruwe data van het onderzoek tot onze beschikking. Wij kunnen u daarom persoonlijk van uitgebreide analyses voorzien, zodat u alles te weten komt over het media-en oriëntatiegedrag van diverse doelgroepen.

Infographics NOA 2015

TMG is participant van het Nationaal Onderzoek Arbeidsmarkt en beschikt hierdoor over de recente onderzoeksresultaten. Op basis van de ruwe data hebben wij voor u 3 segment infographics gemaakt voor de branches: ICT, industrie en overheid. In de infographic schetsen wij per branche een beeld van het aantal actief en latent werkzoekenden, het mediagebruik, de favoriete werkgevers en de demografische kenmerken.

Download infographics

20 Jan
Home Adverteerders Service & mogelijkheden NOA 2015
To the top