Over TMG

De behoefte van de consument staat centraal

Telegraaf Media Groep N.V. (TMG) is één van de grootste Nederlandse mediabedrijven, met sterke merken als De Telegraaf, DFT, Telesport, Metro, Autovisie, Privé en VROUW; het online videoplatform Telegraaf VNDG; regionale dagbladen (Noordhollands Dagblad, Haarlems Dagblad, Leidsch Dagblad, IJmuider Courant en De Gooi- en Eemlander); digitale merken zoals GeenStijl, Dumpert en Gaspedaal. Daarnaast heeft TMG merken en titels die zich richten op entertainment of e-commerce (o.a. GroupDeal) en bezit TMG een indirect belang in puzzeluitgever Keesing. De missie van TMG is om consumenten 24 uur per dag, 7 dagen per week te voorzien van hoogwaardige en relevante content op het gebied van nieuws, sport en entertainment, via alle denkbare distributievormen. De behoefte van de consument staat centraal in de keuzes die wij maken.

Met sterke merken en dominantie in onze content-domeinen zijn wij een aantrekkelijke partner voor marketeers, adverteerders en contentpartners. Samen met hen willen wij meer waarde creëren in de gehele keten en een duurzaam resultaat realiseren voor alle betrokkenen.

21 Jul
Home Over TMG Over TMG
To the top