Over TMG

De behoefte van de consument staat centraal

 

Telegraaf Media Groep N.V. (TMG) is één van de grootste Nederlandse mediabedrijven, met sterke merken als De Telegraaf, DFT, Telesport, Metro, Autovisie, Privé en VROUW; het online videoplatform Telegraaf VNDG; regionale dagbladen zoals het Noordhollands Dagblad en de Gooi- en Eemlander; digitale merken zoals GeenStijl, Dumpert en Gaspedaal; Classic FM en - via een strategische samenwerking met Talpa - de landelijke radiozenders Sky Radio, Radio Veronica, Radio 538 en Radio 10. Daarnaast hebben we merken en titels die zich richten op entertainment of e-commerce (o.a. GroupDeal).

Via Keesing Media Group geven we puzzelbladen en digitale puzzels uit in Nederland, België, Frankrijk, Denemarken, Zweden, Duitsland, Spanje, Italië, UK, Noorwegen en Hongarije. 

Onze missie is consumenten 24 uur per dag, 7 dagen per week te voorzien van hoogwaardige, gepersonaliseerde en relevante content op het gebied van nieuws, sport en entertainment. Via internet, mobiel, film, geluid, print én crossmediaal, in alle denkbare distributievormen. De behoefte van de consument staat centraal in de keuzes die wij maken.

Met sterke merken en dominantie in onze content-domeinen zijn wij een aantrekkelijke partner voor marketeers, adverteerders en contentpartners. Samen met hen willen wij meer waarde creëren in de gehele keten en een duurzaam resultaat realiseren voor alle betrokkenen.

25 Sep
Home Over TMG Over TMG
To the top