4.621.648
bezoeken per maand
24.000
fans
1.154.000
lezers per editie

Privé

Privé is dé nummer 1 in showbizz en entertainment en hét merk waar de Nederlandse entertainmentliefhebber het laatste spraakmakende nieuws vindt over de sterren uit binnen- en buitenland. De belangrijkste succesfactor van Privé is het uitgebreide netwerk van de redactie. Lezers en online bezoekers worden 24/7 op Prive.nl, dagelijks in De Telegraaf en in het blad Privé van het laatste showbizznieuws voorzien.

Privé bereikt de Nederlandse entertainmentliefhebber 24/7 via Prive.nl, via dagblad De Telegraaf en weekblad Privé. Privé is sterk vertegenwoordigd onder vrouwen vanaf 35 jaar. Per week bereikt Privé ruim 1 miljoen lezers, 753.000 van hen zijn vrouw en 67% is gehuwd of samenwonend. Privé lezers zijn bovenmatig geïnteresseerd in mode, cosmetica en persoonlijke verzorging.
(Bron: NOM Print Monitor 2015-I/2015-II, DDMM, oktober 2014)


Weekblad Privé
Onthullingen die andere media missen

Dé gossip autoriteit van Nederland, geen enkel tijdschrift haalt met zijn verhalen zo vaak het nieuws als Privé. Dat komt omdat Privé wekelijks onthullingen brengt die andere media missen. Privé telt ruim 1 miljoen lezers per week, waaronder met name vrouwen vanaf 35 jaar.

Privé specials
Glossy bewaarexemplaren
Naast de wekelijkse Privé verschijnen jaarlijks bewaarspecials, uitgevoerd met een glossy cover. Deze specials, met exclusieve reportages en veelal unieke foto’s, staan elke editie geheel in het teken van één onderwerp. De Privé special is gedurende acht weken alleen verkrijgbaar in de losse verkoop, de inhoud in combinatie met de scherpe prijs zorgen voor hoge verkoopcijfers. Privé brengt ook de royalty glossy Privé-Royal waarin alles en iedereen met een koninklijk tintje aan bod komen. De fashion- en lifestyle pagina's bieden een ijzersterk Umfeld om producten of diensten voor het voetlicht te brengen. Privé-Royal is alleen te koop in de losse verkoop in een oplage van 40.000 exemplaren.

Privé in de Telegraaf
Erg populair in dagblad De Telegraaf
De pagina Privé is één van de meest populaire onderdelen van dagblad De Telegraaf. Iedere dag worden lezers getrakteerd op het laatste nieuws en op uitgebreide reportages over sterren uit binnen- en buitenland.

Prive.nl
Dagelijkse dosis spraakmakende nieuwtjes
Prive.nl is online dé plek waar Nederlandse entertainmentliefhebbers hun dagelijkse dosis spraakmakende nieuwtjes halen, 24/7 beschikbaar gemaakt door de best ingevoerde entertainmentredactie van Nederland. Het is ook de plek waar vele BN-ers hun verhaal doen, soms rechtstreeks vanuit de studio. Prive.nl is een garantie voor spraakmakend nieuws en aangename momenten van ontspanning.

Privé TV
Nieuwste video’s binnen showbizzland
Privé TV brengt dagelijks de nieuwste video’s binnen showbizzland en bespreekt wekelijks de kleding van de sterren op de rode loper met stylist Janice in de rubriek Bubbels. Privé brengt ook talloze extra’s waaronder: chatsessies met sterren, interviews en live concerten.

Privé nieuwsbrief
De hotste scoops in je mailbox
Iedere woensdag wordt de Privé nieuwsbrief verstuurd.  24.265 abonnees ontvangen de nieuwsbrief met het laatste binnen- en buitenlandse shownieuws en de hoogtepunten van de afgelopen week.         

Privé social
Kijkje achter de schermen
Via de social media kanalen betrekt Privé bezoekers bij Prive.nl; ze krijgen een kijkje achter de schermen op de redactie en kunnen reageren op het laatste nieuws van de sterren. 

FactFlash

  • Het wekelijkse bereik van het platform Privé is ruim 3,6 miljoen Nederlanders. Met dit aantal kunnen we ruim  65 keer Amsterdam Arena vullen.

(bron: NOM Print Monitor 2015-I/2015-II​)

20 Jan
Home Merken Privé
To the top