355.000
fans

De Telegraaf

De Telegraaf is een van de belangrijkste nieuwsmerken in Nederland. De Telegraaf staat dichtbij zijn lezers en vertelt in duidelijke taal wat er gebeurt in hun leefwereld, in Nederland en de rest van de wereld. De Telegraaf is onafhankelijk en uitgesproken, en durft een mening te hebben. De journalisten van De Telegraaf verzorgen 24 uur per dag actueel nieuws en achtergronden op het gebied van nieuws, sport, finance en entertainment. Met die verhalen bereikt De Telegraaf de consument dagelijks via al zijn devices – internet, krant, mobiel en tablet.

De Telegraaf staat via de verschillende devices 24/7 in contact met maar liefst 50% van de Nederlandse bevolking. Aan de ontbijttafel, op het werk of op de bank met de tablet; De Telegraaf bepaalt het gesprek van de dag. De meest actuele gecombineerde print- en online cijfers van NOM laten dan ook zien dat De Telegraaf groter is dan ooit en van alle dagbladen het grootste bereik heeft.

 

In het afgelopen jaar heeft De Telegraaf 7.074.000 mensen bereikt. De Telegraaf is met een bereik van 7 miljoen mensen in uiteenlopende doelgroepen een van de belangrijkste nieuwsmerken in Nederland. De enorme populariteit van De Telegraaf, ook op de favoriete digitale platforms van de consument, blijkt niet alleen uit de recente NOM publicatie maar ook uit de meer dan 1 miljard pageviews (bron: Google Analytics) en de 21 miljoen videoviews (bron: Streamone) die het merk in december 2015 realiseerde. Daarnaast was De Telegraaf app de meest geïnstalleerde dagblad app (bron: GFK).

Dagblad De Telegraaf

De grootste krant van Nederland
Dagblad De Telegraaf is de grootste en meest gelezen krant van Nederland. Zeven dagen per week brengt de krant actueel nieuws en achtergronden in goed gelezen onderdelen als DFT en Telesport en in het weekend Vrij en VROUW. 

VRIJ
Het nieuwe lifestyle magazine met positieve, adviserende en inspirerende verhalen. Het nieuwe magazine verschijnt elke zaterdag in De Telegraaf (abonnee en losse verkoop) met een omvang van circa 80 pagina's. VRIJ vervangt Weekeinde en het Reizen/Wonen/Varen katern in De Telegraaf. 

Regionale edities
De Telegraaf geeft regionale edities uit in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Utrecht. Elke donderdag verschijnt een aparte Amsterdam bijlage. De regionale edities bieden de mogelijkheid om tegen scherpe tarieven gericht te adverteren.

Telegraaf.nl
Beleef live het actuele nieuws
Op Telegraaf.nl en in de Telegraaf apps wordt voortdurend het laatste nieuws over actuele onderwerpen gebracht. De website en de app vormen tezamen het meest actuele en grootste digitale nieuwsplatform van Nederland en bieden steeds het laatste nieuws en achtergronden over onder andere politiek, sport, entertainment en de financiële wereld. In tekst, in beeld, met eigen tv‑journaals en waar mogelijk met een live verslag. 

De Telegraaf op zondag
7 dagen in de week!
Iedere zondag brengt De Telegraaf de digitale editie van het dagblad via De Telegraaf app. De Telegraaf heeft op zondag – met nieuws, sport en entertainment – 80.000 lezers.

De Telegraaf apps
Intensieve gebruikers
Meer dan 50% van alle pageviews op de platformen van telegraaf.nl zijn afkomstig van mobiele devices. Met de apps op mobile en tablet bedienen we de intensieve gebruikers op hun wenken: met één vingerbeweging hebben zij toegang tot al het Telegraaf nieuws. De Telegraaf apps vormen daardoor een uitstekend platform voor adverteerders om snel een zeer betrokken publiek te bereiken.

FactFlash

  • 24.423.000 video views per maand (Google Analytics, december 2016)
  • De Telegraaf Facebookpagina heeft maar liefst 100 miljoen impressies, 25 miljoen videoviews en meer dan 1 miljard pageviews gegenereerd in september 2015.
  • De bezoekers van Telegraaf.nl lezen Premium artikelen 1 minuut langer dan de reguliere artikelen. De artikelen genereerden 500.000 geregistreerde bezoekers.

Specials De Telegraaf

14 Dec
Home Merken De Telegraaf
To the top