783.000
bezoeken per maand
865.000
bezoeken per maand
1.153.000
lezers per editie

VROUW

VROUW is er voor vrouwen die midden in het leven staan. Die zich niets laten vertellen maar zichzelf wel willen verdiepen in wat hen boeit, bezighoudt en verder brengt. Via het nieuwe digitale platform VROUW.nl, een wekelijks magazine, een 2-maandelijkse glossy en een krantenpagina in De Telegraaf vinden deze vrouwen 24/7 inspiratie, ontspanning, entertainment, advies, ruimte voor reflectie en interactie met andere vrouwen. Dankzij actualiteiten, achtergronden en de emotie achter het nieuws.

In cijfers: VROUW magazine bereikt 1.153.000 mensen (8,1% van de Nederlandse bevolking) en staat daarmee op de 2e plaats in bereik van vrouwenweekbladen. VROUW glossy heeft met een bereik van 275.000 mensen ook de nummer 3 positie in bereik binnen de glossy vrouwen maandbladen.
(Bron: NOM Print Monitor 2015-II/2016-I)

Bekijk alles over het merk VROUW

 

VROUW.nl
Actualiteit en interactie
Continu up-to-date met artikelen en video’s, gekoppeld aan de actualiteit en unieke crossmediale formats passend bij de vijf pijlers opvoeding, relatie/psyche, gezond en fit, eten en drinken en lifestyle. VROUW.nl biedt inspiratie, advies, ontspanning en informatie over onderwerpen waar de vrouw zich mee bezighoudt, waar ze meer over wil weten en waar ze met anderen en VROUW over wil praten. Het is echt een site over, voor én door vrouwen.

VROUW magazine
Emotie achter het nieuws
VROUW magazine opent de deur naar de emotie achter het nieuws. En doet dat op geheel eigen wijze: positief, eigenzinnig, verrassend, herkenbaar, dichtbij én met oog voor echte mensen met echte verhalen.
VROUW magazine verschijnt iedere zaterdag als bijlage bij dagblad De Telegraaf.

VROUW glossy
Dubbeldeluxe VROUW
De VROUW glossy is een dubbeldeluxe versie van VROUW magazine. Met dezelfde, herkenbare, nuchtere tone-of-voice, maar met een hoger weg-droom en inspiratie gehalte, meer en langere interviews, reportages en producties en elke keer rondom een wisselend, bijzonder thema.
De VROUW glossy is los te koop, verkrijgbaar als (cadeau)abonnement en digitaal beschikbaar voor tablets. 

VROUW pagina in dagblad De Telegraaf
100% actualiteit
De pagina VROUW staat 100% in het teken van actualiteiten rondom vrouw gerelateerde onderwerpen en wordt al jaren hoog gewaardeerd.
De pagina verschijnt iedere maandag en woensdag.

VROUW nieuwsbrief
Als eerste op de hoogte
Iedere zaterdag lezen 90.000 geïnteresseerde vrouwen de wekelijkse digitale VROUW nieuwsbrief. Hij biedt de meest besproken artikelen van de week en heeft altijd de leukste winacties. De dagelijkse nieuwsbrief is een ontspanmoment in de avond van maandag t/m vrijdag. Eigenlijk alles wat het leven leuk maakt. Met hierin de mooiste en meest besproken artikelen en video’s van de dag. Bovendien een eigen horoscoop. 

VROUW social media
Kijkje achter de schermen!
Via social media komen lezeressen nog dichter bij VROUW. Ze nemen een kijkje achter de schermen op de redactie, praten mee in het gesprek van de dag, worden getrakteerd op mooie beelden en grappige quotes én maken kans op mooie prijzen.

 

FactFlash

  • VROUW is hard op weg om het grootste vrouwenplatform van Nederland te zijn, - voor, door, en over vrouwen;
  • VROUW glossy’s zijn ook verkrijgbaar als e-magazine in de speciale VROUW glossy app.
23 Jan
Home Merken VROUW
To the top