783.000
bezoeken per maand
865.000
bezoeken per maand
1.153.000
lezers per editie

VROUW

VROUW is er voor vrouwen die midden in het leven staan. Die zich niets laten vertellen maar zichzelf wel willen verdiepen in wat hen boeit, bezighoudt en verder brengt. Via het digitale platform VROUW.nl, een wekelijks magazine, een 2-maandelijkse glossy en een krantenpagina in De Telegraaf vinden deze vrouwen 24/7 inspiratie, ontspanning, entertainment, advies, ruimte voor reflectie en interactie met andere vrouwen. Dankzij actualiteiten, achtergronden en de emotie achter het nieuws.

Het bereik* 

  • VROUW Magazine: 1,2 miljoen mensen per week (8,1% van de Nederlandse bevolking; positie 2 in bereik van vrouwenweekbladen)
  • VROUW Glossy: 275.000 mensen per 2 maanden (positie 3 in bereik binnen de glossy vrouwenmaandbladen
  • VROUW.nl: 2,1 miljoen unieke mensen en 13 miljoen paginaweergaven per maand
  • VROUW in de Telegraaf: 1,4 miljoen mensen per keer (2x per week)
  • VROUW nieuwsbrief: 101.500 abonnees per week
  • VROUW op social media: 120.000 fans

Bekijk hier de gedetailleerde bereikcijfers >

 

 

VROUW.nl

 

Actualiteit en interactie
Continu up-to-date met artikelen en video’s, gekoppeld aan de actualiteit en unieke crossmediale formats passend bij de vijf pijlers opvoeding, relatie/psyche, gezond en fit, eten en drinken en lifestyle. VROUW.nl biedt inspiratie, advies, ontspanning en informatie over onderwerpen waar de vrouw zich mee bezighoudt, waar ze meer over wil weten en waar ze met anderen en VROUW over wil praten. Het is echt een site over, voor én door vrouwen.

VROUW Magazine

 

Emotie achter het nieuws
VROUW Magazine opent de deur naar de emotie achter het nieuws. En doet dat op geheel eigen wijze: positief, eigenzinnig, verrassend, herkenbaar, dichtbij én met oog voor echte mensen met echte verhalen.
VROUW Magazine verschijnt iedere zaterdag als bijlage bij dagblad De Telegraaf.

VROUW Glossy

 

Dubbeldeluxe VROUW
De VROUW Glossy is een dubbeldeluxe versie van VROUW Magazine. Met dezelfde, herkenbare, nuchtere tone-of-voice, maar met een hoger weg-droom en inspiratie gehalte, meer en langere interviews, reportages en producties en elke keer rondom een wisselend, bijzonder thema.
De VROUW Glossy is los te koop, verkrijgbaar als (cadeau)abonnement en digitaal beschikbaar voor tablets. 

VROUW pagina in dagblad De Telegraaf

 

100% actualiteit
De pagina VROUW staat 100% in het teken van actualiteiten rondom vrouw gerelateerde onderwerpen en wordt al jaren hoog gewaardeerd.
De pagina verschijnt iedere maandag en woensdag.

VROUW nieuwsbrief

 

Als eerste op de hoogte
Iedere zaterdag lezen 101.500 geïnteresseerde vrouwen de wekelijkse digitale VROUW nieuwsbrief. Hij biedt de meest besproken artikelen van de week en heeft altijd de leukste winacties. De dagelijkse nieuwsbrief met de populairste artikelen en een persoonlijke horoscoop is een ontspanmoment in de morgen, van maandag t/m vrijdag.

VROUW op social media

 

Kijkje achter de schermen!
Via social media komen lezeressen nog dichter bij VROUW. Ze nemen een kijkje achter de schermen op de redactie, praten mee in het gesprek van de dag, worden getrakteerd op mooie beelden en grappige quotes én maken kans op mooie prijzen.

<

Geïnteresseerd in de advertentiemogelijkheden?

 

Neem contact op met Simon Gijsbers (s.gijsbers@telegraafmedia.nl) of Jeffrey Gleijm (j.gleijm@tmg.nl).

Bekijk ook:

*) Bron: Google Analytics – jan 2017 *op basis van unieke cookies/browsers | Social media van januari 2017 | Onderzoek: Bureau Consumenten Onderzoek | NOM Print Monitor 2015-II/2016-I & Doelgroep Monitor 2015-II/2016-I

27 Apr
Home Merken VROUW
To the top